Intrebari Frecvente

Mai jos aveti cel mai des intalnite intrebari ale clientiilor nostri. Daca aveti alte nelamuriri va rugam sa apelati cu incredere serviciul Suport Clienti valabil non-stop online si telefonic. Un operator va solutiona intrebarile si cerintele dumneavoastra in cel mai scurt timp.

In cazul in care nu primiti email-ul de confirmare, va rugam sa ne contactati telefonic la +40 762 135 800, serviciu disponibil non-stop, sau via e-mail.

Este necesar doar un telefon la numarul +4 0762 135 800, call center-ul nostru este non-stop.

Pentru a inchiria un autoturism de la WLC aveti nevoie de doua documente de identificare: actul de identitate CI/BI sau pasaportul si permisul de conducere. Copiile sau fotografiile documentelor se vor trimite via e-mail, in vederea validarii eligibilitatii soferului si de asemenea se vor prezenta in original agentului WLC in momentul livrarii autoturismului. 

Daca intampinati orice problema tehnica/mecanica a autoturismul sau ati fost implicat intr-un accident va rugam sa ne contactati imediat telefonic la numarul +40762135800. In cazul in care aveti un accident ce implica raniri de persoane este necesar sa notificati si Organele de Politie. Recomandarea noastra este sa va pastrati calmul pe parcursul desfasurarii actiunilor de solutionarea a situatiei intampinate, va garantam ca echipa noastra va fi alaturi de dumneavoastra.

Autoturismul se poate livra si returna in punctele de lucru WLC din orasul in care ati facut solicitarea sau se poate livra la orice adresa indicate de dumneavoastra, pe teritoriul Romaniei. Pentru livrarea sau returnarea in alta locatie in afara de locatiile WLC, se va percepe o taxa extra care se va comunica in momentul efectuarii rezervarii autoturismului. 

Pentru a extinde sau diminua perioada de inchirere a autoturismului va rugam sa ne comunicati telefonic la +40762135800, serviciu disponibil non-stop, sau via e-mail, pentru a ne comunica noua perioada contractuala cu cel puțin 24 de ore anterior expirarii perioadei de inchiriere agreata initial.

Pentru a anula o rezervare trebuie sa ne contactati telefonic la +40762135800, serviciu disponibil non-stop, sau via e-mail.

Pretul afisat este pretul final pe care il veti plati si include numar nelimtat de kilometri, cat timp perioada dumneavoastra nu este mai mica de 3 zile, asigurari, taxa de drum, asistenta rutiera gratuita pe teritoriul Romaniei, serviciu dedicat Suport Clienti cu program non-stop online si telefonic.

Aveti posibilitatea sa optati pentru doi soferi aditionali, gratuit. O sa fie necesar doar sa ne furnizati documentele de identitate CI/BI sau pasaport si permisul de conducere, tuturor soferilor care vor conduce autoturismul inchiriat.

O zi de inchiriere este cuantificata in 24 de ore. Pentru intarzierea returnarii autoturismului cu doua ore nu se percepe nicio taxa suplimentara insa pentru intarzierea cu patru ore sau mai mult se va taxa o zi in plus de inchiriere, conform tarifului contractual agreat.

Puteti circula atat pe teritoriul Romaniei, cat si pe teritoriul Uniunii Europene. Va rugam doar sa aveti in vedere ca pentru iesirea din tara cu autoturismul inchiriat este necesar sa aveti acordul WLC in scris, respectiv procura si asigurarile necesare, si sa ne anuntati cu minim 5 zile lucratoare inainte de iesirea din tara.

 

Depozitul de securitate este o garantie in bani perceputa pentru autoturismul inchiriat. Acesta poate varia intre 200 Euro si 1500 Euro, in functie de modelul inchiriat. Garantia se blocheaza pe cardul dumneavoastra in momentul livrarii autoturismului si se deblocheaza la sfarsitul perioadei de inchiriere. Depozitul de securitate se retine partial sau total doar in cazul in care ati fost implicat intr-un accident si avarierea autoturismului se datoreaza din cauze proprii.